ПП “КАНІ” протягом багатьох років був і залишається лідером в сфері реалізації екіпіровки для висотників. Якщо ще кілька тому більшість наших нових клієнтів знайомилися з нами за допомогою так званого сарафанного радіо, то зараз цього недостатньо. З розвитком сучасних технологій безліч продавців завели власний веб-сайт, оскільки нині цей крок хоч якось дозволяє залишатися конкурентоспроможними, навіть в такій вузькоспеціалізованій ніші.
Що потрібно запускати власний майданчик в мережі Інтернет ми зрозуміли кілька років тому, тому зараз ми пожинаємо плоди з цього рішення. За самими запитуваними ключовими запитами ми на топових позиціях. Що це означає, запитаєте ви! Наприклад, якщо користувач вводить пошуковий запит “страхувальні пояси для роботи на висоті“, то посилання на наш веб-сайт буде на лідируючих позиціях у видачі. Це все відбувається тому, що певна сторінка нашого сайту оптимізована під ключовий запит “страхувальні пояси для роботи на висоті”. Така оптимізація – це набір певних SEO правил, які дозволяють посиланню “страхувальні пояси для роботи на висоті” на наш веб-сайт бути у видачі на більш високих позиціях.
Якщо ми хочемо, щоб посилання “страхувальні пояси для роботи на висоті” було на першій позиції видачі, то ми запускаємо тимчасову контекстну рекламу. Але більше зусиль ми намагаємося приділяти все ж органічній оптимізації, а не рекламі.