У нинішній час людина виконує набагато більше завдань за день, ніж ще 20-30 років тому. Це все тому, що глобальна мережа Інтернет дозволяє значно економити час людини на вирішення певних завдань. Для прикладу можна собі уявити ситуацію, коли людина вперше бажає придбати не найпопулярніший товар. Раніше для покупки такого товару потрібно було зробити безліч дій, і витратити колосальний проміжок часу. Зараз же алгоритм дій людини такий, який може похвалитися оперативністю та результативністю, і все завдяки глобальній мережі Інтернет.
Уявімо, що людині потрібна альпіністська мотузка (купити Київ). Порядок її дій буде приблизно таким. Вона скористається пристроєм, який підключений до всесвітньої мережі Інтернет, будь то персональний комп’ютер або смартфон. Вона запустить одну з топових пошукових систем, в якій введе такий ключовий запит “альпіністська мотузка купити Київ“. Такий запит як “альпіністська мотузка купити Київ” дозволяє знайти пропозицію столичних компаній стати власником мотузки для альпінізму на певних умовах. Людині як користувачу потрібно буде тільки проаналізувати представлені у видачі пропозиції, і зупинити свій вибір на одній з них.
Такий ключовий запит як “альпіністська мотузка купити Київ” може бути перетрансформована в найбільш зручний варіант для кожної людини. Наприклад, якщо людина проживає не в столиці, то відповідно потрібно міняти слово, яке вказує територіальний момент.